mickemovie

Alla inlägg den 20 maj 2015

Av Mikael Larsson - 20 maj 2015 22:00

Idag åkte jag till Pajala. Jag, min syster Maria och hennes man Fredrik var och åt på Thai-restaurangen. Jag bjöd Maria och Fredrik på mat. Vi åt både förrätt och varmrätt. Efter att vi ätit åkte vi till syrran för att dricka kaffe.


Sen for vi till Konsum och köpte lite gott till bion. Jag köpte en 1,5 liters Pepsi Max och en påse Pop Corners. Sen gick jag och syrran på bio och såg Mad Max - Fury Road. Filmen hade redan visats två gånger, på måndag och tisdag, då 3D-versionen visades. Men idag visades 2D-versionen, och det var den jag ville se. Jag bjöd Maria på bio. Eftersom jag fick en biocheck i julklapp så fick jag se filmen gratis.


Filmen är två timmar, och det är nästan non-stop action! Det mesta är gjort på riktigt med stuntmän och man imponeras av alla fordon i filmen. En helt sanslös, sinnessjuk actionfilm som man bara måste se på bio! Helt klart en av mina bästa bioupplevelser! Som actionfilm är det 5/5.

Presentation


Välkommen till Micke Movie´s filmblogg.

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards