mickemovie

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Mikael Larsson - 5 juni 2013 22:30

The Last Of Us skulle egentligen ha släppts den 7 maj, men har blivit framflyttat till den 14 juni.


Jag har den senaste tiden räknat dagarna tills det ska släppas, som ett barn räknar dagarna till julafton.


Idag kl. 15:07 fick jag ett mail från Webhallen:


Ämne: Gällande din order på The Last of Us


Bäste Webhallenkund!

Det har nyligen uppdagats att ett begränsat antal exemplar av The Last of Us har skickats ut i förtid. Det logistiska missödet uppstod i samband med att spelen paketerades  i god tid före release, en rutin vi har vid större spelsläpp, och ett begränsat antal av dessa felsorterades som utgående post.

Om just er order anlänt före release ber vi er att vänligen respektera det tilltänkta releasedatumet 2013-06-14. Webhallen ansvarar ej för eventuella konsekvenser för ens Playstation Network-konto om man väljer att gå online och spela The Last of Us före ovan nämnda datum.

Vi beklagar det inträffade och hoppas på er förståelse.

Med vänliga hälsningar
Webhallen

Vänligen observera att det här mailet inte går att svara på.


Idag kl. 18:44 fick jag ett mail från Posten:


Ämne: Brev under leverans!


Brev på väg till dig!


Ett brev har nu skickats från Webhallen Centrallager och är på väg till dig.


Brevet kommer att delas ut i din postlåda. Går brevet inte ner i postlådan eller om du inte är hemma, får du ett nytt meddelande om att hämta brevet hos ditt Postombud.


Vid frågor kontakta Posten Kundtjänst, Företag
020-23 22 20 eller Privat 020-23 22 21.

Med vänlig hälsning
Posten


OBS! Detta meddelande är automatgenererat och går inte att svara på.

 

När jag loggar in på Webhallens hemsida och kollar min orderstatus, så har spelet skickats idag!

Imorgon är det Sveriges nationaldag, och det är numera en röd dag, vilket betyder att ingen post delas ut.

Men jag borde få spelet på fredag, en vecka före release! Så då blir det att spela hela helgen!


Spelet har i de flesta recensioner fått högsta betyg, länkar till recensioner finns här.

Av Mikael Larsson - 5 juni 2013 22:00

Idag fick jag Texas Chainsaw 3D:


BD-utgåvan innehåller både 2D- och 3D-versionen.


Jag beställde den från Ginza och om man förhandsbokade den så fick man köpa den fraktfritt, dessutom fick man en t-shirt på köpet:

Jag har skrivit om filmen här.

Presentation


Välkommen till Micke Movie´s filmblogg.

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards