mickemovie

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Mikael Larsson - 16 juli 2012 18:00

På fredag fick jag en avi i brevlådan om att jag skulle få ett paket från Paramount. Jag har varit med och tävlat på deras hemsida, så jag antog att jag har vunnit något, förhoppningsvis en DVD-film eller en Blu-Ray-film. Jag kollade upp kollinumret på postens hemsida, för ibland kommer paketen fram tidigare än datumet som står på avin. Men det låg i Luleå på fredag kväll.


Idag kollade jag igen på postens hemsida och nu hade det kommit till utlämningsstället. Jag for dit och hämtade ut mitt paket. Sen när jag öppnade paketet, gissa vad det innehöll? En nyckelring! En Goddamn fucking nyckelring!

För det första, den hade kunnat skickas så den kommer direkt i brevlådan.


För det andra, om jag hade jobbat på ett filmbolag, så hade jag fan vägrat att skicka ut nyckelringar till folk. Det är ju fan förnedrande att få en sån.


Man undrar ju om filmbolaget Paramount är så fattigt, att de inte har råd att ge andra vinster än nyckelringar när de anordnar tävlingar?

Presentation


Välkommen till Micke Movie´s filmblogg.

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards