mickemovie

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Dåligt med uppdateringar.

Av Mikael Larsson - 2 februari 2012 23:15

Det har varit dåligt med uppdateringar på min blogg den senaste tiden. Bara 10 uppdateringar under januari, det är den lägsta siffran sen jag började blogga i november 2008. Tro nu inte att jag har lessnat på att blogga, men jag jobbar heltid och har börjat motionera 5 dagar per vecka sen årsskiftet. Mycket tid går åt till filmtittande. Sen surfar man på nätet, ser på TV, spelar TV-spel, sen måste man ju få några timmars sömn också... Dygnet har ju bara 24 timmar.


Jag lovar att jag ska rycka upp mig med bloggandet, för det är ju uppenbarligen många som läser den, den hade 1116 besökare under januari. Jag driver min filmblogg för att film är mitt stora intresse och för att jag gillar att skriva om film. Målet är ju att uppdatera bloggen dagligen.

 
 
Ingen bild

Cameo

3 februari 2012 15:25

Vad tränar du och tycker du att du mår bättre av det? Vad spelar du för spel just nu?

Mikael Larsson

3 februari 2012 20:00

Jag promenerar på måndag, onsdag och torsdag.
Jag simmar på tisdag och fredag. Man måste röra på fläsket, man sitter så mycket framför datorn och TV:n.

Just den här veckan har det dock bara blivit promenad på måndag, sen blev det 30 minusgrader.

Jag spelar Zelda-Skyward Sword.

 
Placebohoe

Placebohoe

3 februari 2012 19:52

SV: Jag vet att den är oklippt och jag har sett båda versionerna, men just nu har jag engelska utgåvan för den är snyggare. Kommer köpa den svenska utgåvan när jag känner för det.

http://placebohoe.blogg.se

 
Lina

Lina

4 februari 2012 18:20

BRA! För jag saknar liksom din blogg när den inte uppdateras =)

http://afreaklikeme.blogg.se

 
Ingen bild

Cameo

5 februari 2012 18:27

Låter ju jättebra och ambitiöst. Lycka till. Har heller inte klarat Skyward Sword än och inte lär jag göra det på ett tag då jag slet v tumme ur led i onsdags. Den är klart bättre nu men inte så jag har lust att pröva på drakens utmaning igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Larsson - 2 augusti 2019 22:00


Idag har Fast & Furious - Hobbs & Shaw biopremiär i Sverige.   Ända sen den hårdkokta polisen Hobbs, en lojal agent för USA:s diplomatiska säkerhetstjänst, och den kaxige, laglöse Shaw, en före detta brittisk underrättelseagent, först stötte p...

Av Mikael Larsson - 24 juli 2019 18:00


Idag har Crawl biopremiär i Sverige.   När en massiv orkan drabbar Florida ignorerar Haley evakueringsråden för att leta efter sin pappa som är försvunnen. Hon hittar honom allvarligt skadad i källaren av deras familjehem, och fastnar där tack...

Av Mikael Larsson - 22 juli 2019 22:00

Idag är det min födelsedag, fyller 46 år! Så nu är man närmare 50 än 40. Jag har fått pengar, sen har jag ätit pizza och tårta. ...

Av Mikael Larsson - 17 juli 2019 18:00


Idag har The Lion King biopremiär i Sverige.   Disneys klassiska succé kommer nu i en helt ny tappning och tar oss till Afrikas savanner där den framtida kungen föds. Simba dyrkar sin far, Kung Mufasa, och är stolt över sitt kungliga arv. Men ...

Av Mikael Larsson - 10 juli 2019 18:00


Idag har Midsommar biopremiär i Sverige.   Dani och Christian är ett ungt amerikanskt par vars förhållande håller på att krackelera. Men efter att Dani råkar ut för en familjetragedi håller sorgen dem samman och Dani följer med Christian och h...

Presentation


Välkommen till Micke Movie´s filmblogg.

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards