mickemovie

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Exorcismus DVD-release framflyttad.

Av Mikael Larsson - 5 augusti 2011 19:00

Jag har skrivit om Exorcismus här. Den skulle ha släppts på DVD den 3 augusti, och jag hade planerat att köpa den. Det är Cinematic Vision som äger DVD-rättigheterna till filmen i Sverige. Men när jag kollar på deras hemsida så har releasen blivit framflyttad till 2012-04-17! Jag hatar när sånt här händer! Jag vill se filmen NU! Inte om åtta månader.


Uppdatering: Nytt releasedatum: 2011-10-12.

 
 
Nathalie

Nathalie

5 augusti 2011 20:03

Ja, det har jag. Tyckte den var helt OK.

http://bloodydisgusting.blogg.se

 
Lina

Lina

6 augusti 2011 15:01

Hur fan tänker de när de flyttar fram en film så långt?!?!? Snacka om förluster då de flesta antagligen kommer se den på annat sätt.

http://afreaklikeme.blogg.se

 
Erika

Erika

8 augusti 2011 10:36

hejhej!
jo det vet jag, det kommenterade du och sa för någon vecka sedan :D

http://eerikalarsson.blogg.se

 
Lina

Lina

8 augusti 2011 16:56

Har du möjligt vis fått din present från discshop som du skulle byta? För det damp ner en film här hos mig i dag som ersätter någon och jag har då inte beställt den.

http://afreaklikeme.blogg.se

 
Lina

Lina

8 augusti 2011 17:43

Jopp, det är den som har anlänt till mig. Men varför skickar de den till mig för. Va jobbigt det blev helt plötsligt. Men jag skickar den vidare till dig när jag har köpt frimärken... Något som DS ska för höra...

http://afreaklikeme.blogg.se

 
Lina

Lina

8 augusti 2011 17:54

Det trodde jag med de skulle göra, men det fattade de tydligen inte. Men oroa dig inte, jag ska skicka ett gnälligt mail till dom =)

http://afreaklikeme.blogg.se

 
Placebohoe

Placebohoe

8 augusti 2011 18:15

ja jag har sett dem båda & Going to pieces :)

http://placebohoe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Larsson - 2 augusti 2019 22:00


Idag har Fast & Furious - Hobbs & Shaw biopremiär i Sverige.   Ända sen den hårdkokta polisen Hobbs, en lojal agent för USA:s diplomatiska säkerhetstjänst, och den kaxige, laglöse Shaw, en före detta brittisk underrättelseagent, först stötte p...

Av Mikael Larsson - 24 juli 2019 18:00


Idag har Crawl biopremiär i Sverige.   När en massiv orkan drabbar Florida ignorerar Haley evakueringsråden för att leta efter sin pappa som är försvunnen. Hon hittar honom allvarligt skadad i källaren av deras familjehem, och fastnar där tack...

Av Mikael Larsson - 22 juli 2019 22:00

Idag är det min födelsedag, fyller 46 år! Så nu är man närmare 50 än 40. Jag har fått pengar, sen har jag ätit pizza och tårta. ...

Av Mikael Larsson - 17 juli 2019 18:00


Idag har The Lion King biopremiär i Sverige.   Disneys klassiska succé kommer nu i en helt ny tappning och tar oss till Afrikas savanner där den framtida kungen föds. Simba dyrkar sin far, Kung Mufasa, och är stolt över sitt kungliga arv. Men ...

Av Mikael Larsson - 10 juli 2019 18:00


Idag har Midsommar biopremiär i Sverige.   Dani och Christian är ett ungt amerikanskt par vars förhållande håller på att krackelera. Men efter att Dani råkar ut för en familjetragedi håller sorgen dem samman och Dani följer med Christian och h...

Presentation


Välkommen till Micke Movie´s filmblogg.

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards